Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Veelgestelde vragen

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn kunt u bij Autodemontage A-team met de onderstaande methodes betalen.
• iDeal
• Sofort
• Giropay
• Bancontact
• PayPal
• Eps
• Vooraf overmaken middels telebankieren of bankoverschrijving
• Przelewy24
• KBC/CBC-Betaalknop
• Belfius Pay Button

BESTELLINGEN

Om de status van uw bestelling te kunnen inzien, kunt u met uw accountgegevens inloggen op onze website. Mocht u desondanks nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per telefoon, email, Whats app of live chat. Houdt u hierbij uw ordernummer gereed, dit versneld de service.
 

VOORRAAD EN LEVERTIJD

De voorraad in onze website is de actuele voorraad van A-team Automotive, welke direct voor u beschikbaar is. Mocht u een specifiek onderdeel zoeken welke niet direct voorradig is, kunt u een aanvraag plaatsen op onze website en via uw account een "Alert" aanmaken, via dit alertsysteem wordt u op de hoogte gehouden als het door uw gezochte onderdeel bij ons binnen komt. 
Onderdelen die voor 15:00u besteld en betaald zijn worden dezelfde dag nog controleerd, ingepakt en verzonden. U kunt er vanuit gaan dat deze onderdelen de volgende werkdag geleverd worden. Onder werkdagen wordt verstaan maandag t/m vrijdag.  
 

GARANTIE

Wij leveren al onze onderdelen standaard 3 maanden garantie. A-team Automotive hanteert de STIBA garantie- en leveringsvoorwaarden. Deze kunt u hier vinden.
 

KLACHTENAFHANDELING

Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te laten zijn en te houden. Mocht er onverhoopt toch een klacht of een probleem met onze service of producten zijn, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht bij ons kenbaar maken door een email te sturen naar onze klantenservice. U stelt ons hiermede in de gelegenheid de klacht op te lossen. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
 

AFBEELDINGEN

Afbeeldingen die u bij onze gebruikte onderdelen ziet staan, zijn afbeeldingen van dat betreffende onderdeel. Wij proberen zo zorgvuldig mogelijk de afbeeldingen te maken. Het kan voorkomen dat er meerdere onderdelen op één afbeelding aanwezig zijn, dit proberen zijn zo zorgvuldig mogelijk te specificeren.

Certificeringen & Partners

Wij zijn lid van de volgende organisaties:
Stiba
ARN
KZD
RDW
Erkend Duurzaam
Realisatie: iBuro